به یاد علی


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥

گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد ولی ما هنوز صادق ترینیم . . .

اه...نمیدونم امشب چم شده

اصلا خوابم نمیبره!هرچی سعی کردم بخوابم نشد

دلم بدجورهوای علی رو کرده...

یاد اون روزی افتادم که در زد و من رفتم درو باز کردم...علی پشت دربود!با اینکه میدونستم قراره بیاد ولی خودمو متعجب نشون دادم...تازه از اصفهان رسیده بود آبادان...

صاف زل زد تو چشام و گفت....من میخوامت!دوست دارم...اصلا آب دهنم خشک شدتوش موندم....

خدایا؟این واقعا خودعلیه؟علی داره به من میگه من میخوامت؟

میدونی؟اونروز خیلی حس زیبایی بهم دادی.باورکن اگه میتونستی احساسمو درک کنی الان از وجود خودت خجالت میکشیدی!

چه احساس شیرینی داشتم....ولی نمیدونستم منم طعمه و قربانی هوس تو هستم

امشب خیلی دلم گرفته...حتی دیگه اشکمم نمیاد...باور کن اون جریان که میگن دیگه اشک ندارم چون همشو واسه بدست اوردنت ریختم واقعیت داره!الان جریان من شده....بغض تو گلومه اما اشکی نیست!فقط درحد چند قطرس!

چه حسی دارم امشب...حسابی کلافم...حس میکنم قصد داری بیای آبادان...آره حست میکنم...ولی کی نمیدونم

علی میشه نیای؟من الان تو اوج امتحاناتمم اگه بیای فکرم بهم میریزه!من همین الانشم داغونم هیچی ازم نمونده

تحمل ندارم...تحمل ندارم تو رو ببینمو اعصابم بهم نریزه!تحمل رفتاراتو ندارم!تحمل دختربازیهاتو ندارم!تحمل اینکه باهام صحبت کنی و لبخند بزنی رو ندارم....اونم وقتی تو جمعیم..که حتی نتونم واست اخم کنم....

چقدر امشب واسم سخت میگذره!رها که خوابه!بهارم شارژ نداره و الان داره آهنگ میگوشه!

وووووووووووووووووووووووووووای امشب داغونممممممممممممممممممممم

من دلمممممممممممممممممم واست تنگ شده نامرددددددددددددددددددد

 

خیلی سخته بغض داشته باشی اما نخوای کسی بفهمه!

خیلی سخته عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی!

خیلی سخته سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری!

خیلی سخته روز تولدت همه بهت تبریک بکن جز اونیکه فکر می کنی به خاطرش زنده ای!

خیلی سخته به خاطر یک نفر غرورتو بشکنی ، بعد بفهمی دوستت نداره!

خیلی سخته همه چیزتو به خاطر یک نفر از دست بدی!!!

اما اون بگه نمی خوامت!!



نظرات شما عزیزان:

aghil
ساعت22:54---25 ارديبهشت 1391
میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قول من
به باران بی امان بگو:
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد.

منتظرتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 24 / 2 / 1391برچسب:,| ساعت 2:3| توسط tanhaye ashegh| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت